Sinterklaas en kerst komen er weer aan en het is drukker dan normaal. Daardoor kan de bezorging van je pakket langer duren dan je van ons gewend bent. Sorry daarvoor. Lees hier onder de meestgestelde vragen.

  • Kan mijn verzending vertragingen oplopen?
    Ja, je verzending kan in de huidige situatie helaas vertraging oplopen. Een groot deel van onze bestellingen wordt nog steeds de volgende dag geleverd, maar door de piekperiode bij PostNL kan je pakket vertraging oplopen. Wij doen er alles aan je in deze tijd gemak en service te bieden, maar dus soms wat minder snel dan je van ons gewend bent.
  • Rekenen jullie de piektoeslag van PostNL door aan klanten?
    Nee. Ondanks dat er extra kosten gemaakt moeten worden om in deze tijd pakketten zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren, vinden wij niet dat de klant hier de dupe van moet zijn. Daarom blijven onze verzendkosten hetzelfde (€4.90 in Nederland, €6.90 in België en gratis verzending vanaf €50).
  • Wordt er bezorgd als ik in quarantaine zit?
    Ja, de bezorgers houden afstand bij afleveren of zetten bestellingen bij je voordeur om fysiek contact te vermijden. Wil je liever een nieuwe afspraak maken? Geen probleem. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
  • Kunnen postbezorgers nog werken en pakketjes bezorgen?
    Voorlopig werken wij en onze bezorgpartners gewoon hard door om jouw bestelling te bezorgen. Over mogelijke andere maatregelen in de toekomst houden we je op de hoogte op deze pagina en in onze mails.
  • Ik heb mijn pakket echt nu meteen nodig, kan ik het ook ophalen?
    Ja! Kies bij de check-out in onze webwinkel voor de optie ophalen en je kunt je pakket op dezelfde dag nog komen halen in ons magazijn te Breda. Ons magazijn is geopend van maandag t/m vrijdag van 09.30 tot 17.30. Let er hier wel even bij op dat je enkel producten bestelt die momenteel bij ons op voorraad liggen (voor 22.00 besteld is vaak morgen in huis).